vineri, 18 mai 2012

400 de pagini sau 90 de minute ?


Unele cărţi au devenit cunoscute odată cu filmul. Altele invers. Dar ce se întâmplă când confruntăm cartea cu filmul ? Mulţi consideră că este o pierdere de timp să citeşti o carte, când ai ocazia să vezi filmul care comprimă toate cele 400 de pagini în 90 de minute..

Pentru a ne lămuri, vă invit să răspundeţi deschis şi cât mai sincer la întrebările ce urmează ..

1. Ce carte nu ai citi vreodată, dar în schimb ai fi dispus să-i vezi filmul ?
2. Ce părere ai de filmele 3D ? Consideri că ele reprezintă viitorul cinematografiei ?
3. Ce părere ai de oamenii care încă mai merg la bibliotecă în timpul liber?


De asemenea, vă invit să completaţi şi chestionarul de aici 

Vă mulţumesc frumos pentru timpul şi răspunsurile acordate ! 

32 de comentarii:

  1. 1. Nu imi vine acum un titlu in cap
    2. Filmele 3D originale da. Nu cele convertite.
    3. Mi se pare un lucru foarte bun si apreciez persoanele care fac asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. Chiar nu am un raspuns la aceasta intrebare .
    2.am o parere foarte buna. Cu siguranta reprezinta o evolute majora pt cinematografie.
    3. ii admir pe acei oameni deoarece eu mai bine imi cumpar cartea decat sa merg la biblioteca si sa citesc acolo.

    RăspundețiȘtergere
  3. 1. Cel putin pentru mine asa ceva nu exista!
    2. Imi plac. Asa cum imi plac si efectele speciale pentru ca pur si simplu datorita lor (si mai nou 3D-ului) ai impresia ca esti si tu in poveste alaturi de personaje.
    3. O parere foarte buna, mai ales ca ma numar si eu printre ei si nu vad de ce ar putea cineva sa gandeasca ceva de rau despre ei.

    RăspundețiȘtergere
  4. 1. Urzeala tronurilor (Game of thrones, titlu original). Este un serial, nu un film, dar m-aș uita la el fără să citesc și cărțile.
    2.Nu îmi plac. Nu știu dacă poți spune că reprezintă viitorul, atâta timp cât sunt destul de prezente. Dacă cred că o să fie în viitor numai filme 3D? Sper din tot sufletul că nu.
    3. Minunat de bună, atâta vreme cât și eu sunt o fană a bibliotecilor și îmi petrec ceva timp acolo.

    RăspundețiȘtergere
  5. 1.Nu m-am gandit niciodata la o carte pe care nu as citi-o.
    2.Nu am vazut pana acum un film 3D, dar nu pentru ca am ceva impotriva lor.
    3.O parere foarte buna si sper sa nu fie pe cale de disparitie

    RăspundețiȘtergere
  6. 1. Cred ca Star Wars. Am vazut filmul, dar nu simt nevoia sa citesc si cartea.
    2. Imi plac filmele 3D si as vrea pe viitor sa merg si la cinematograf la filme 4D, 5D, 6D. Am auzit ca sunt in plina dezvoltare, iar eu le consider foarte atragatoare!
    3. Cred ca e un obicei sanatos si placut pentru cultivarea spiritului, caci si eu sunt unul dintre acei oameni care frecventeaza biblioteca.

    RăspundețiȘtergere
  7. 1. The Lord of the Rings. Mi-a placut filmul,insa nu as avea rabdare sa citesc cartea.
    2. Imi plac doar animatiile 3D. In unele filme ex. Harry Potter sau Piratii din Caraibe 3D a stricat foarte mult calitatea imaginii.
    3. Mi se pare un lucru bun.

    RăspundețiȘtergere
  8. 1. Un roman chick lit, pentru ca scriitura este foarte simpla si plictisitoare. In schimb, o comedie romantica dupa o astfel de carte merge bine intr-un moment de relaxare.
    2. Nu imi plac asa de mult, pentru ca mi se pare ca doar filmelor de actiune li se potriveste. Eu sunt amatoare de filme clasice, vechi, chiar alb negru. Deci sunt pentru cinematografia clasica :-).
    3. Sunt oameni care merita toata admiratia.

    RăspundețiȘtergere
  9. 1. In general serialele, pentru ca foarte putine isi bazeaza scenariul pe o carte.
    2. Nu reprezinta neaparat viitorul cinematografiei, pentru ca intotdeauna vor exista oamnei care vor duce dorul unui film alb-negru, sau unei comedii unde nici efectele speciale, nici 3d nu-si au rostul, insa sunt un mod placut de a "condimenta" unele filme.
    3.Jos palaria in fata lor.

    RăspundețiȘtergere
  10. 1)A walk to remember
    2)Filmele 3D sunt o dovada clara a evolutiei in cinematografie si cred ca pe viitor vor fi tot mai multe de acest gen.Pe de alta parte,filmele clasice te captiveaza mai mult cu esenta,nu cu aparenta si nu iti manipuleaza gandirea si starea sufleteasca asa cum o fac cele 3D. Ar trebui sa exista un echilibru,nu o invazie.
    3)O parere foarte buna.

    RăspundețiȘtergere
  11. 1.Remember me
    2.Imi plac filmele 3D,dar nu cred ca reprezinta viitorul cinematografiei.
    3.Am o parere foarte buna despre oamenii care merg la biblioteca,sunt de admirat.

    RăspundețiȘtergere
  12. Consider ca filmele 3 D sunt o abordare foarte interesanta a cinematografiei si cred cu tarie ca reprezinta viitorul cinematografiei , deoarece oamenii intotdeauna au fost deschisi la noutate , au vrut sa fie placut impresionati , iar filmele 3 D le-au oferit toate aceste lucruri

    RăspundețiȘtergere
  13. 1. Am în cap cărţile lui Nicholas Sparks. Prefer să văd filmele.
    2. Doar anumite filme pot profita la maxim de tehnologia 3D, cele care implică suspans, puţină acţiune, ceva horror etc.
    3. Nicio părere.

    RăspundețiȘtergere
  14. 1.Dacă mă gândesc la Gossip Girl,mai degrabă mă uit la serial decât să citesc seria de cărți.
    2.Filmele 3D sunt într-adevăr o inovație în domeniul cinematografic.Însă tehnologia va evolua în continuare.
    3.Sunt de apreciat și de încurajat.Nu vor dispărea prea curând oamenii care merg la bibliotecă.

    RăspundețiȘtergere
  15. 1.Chiar nu stiu
    2.3d ar trebui sa aiba filme care sunt in special animatii,sau filme suspans,horror,actiune si cam atat.Nu vad de ce unele filme de dragoste sau drama ar trebui sa fie 3d
    3.O parere foarte buna,mai ales ca si eu ma duc destul de des la biblioteca.

    RăspundețiȘtergere
  16. 1. nu stiu
    2. probabil , asta cred ca o sa depinde de public , de asemenea tehnologia va continua sa evoueze , asa ca nu se stie .
    3.o parere destul de buna , consider ca ar trebui incurajata o astefl de atitudine.

    RăspundețiȘtergere
  17. 1) Probabil...Război şi pace.
    2) Având în vedere că în ziua de azi contează cum este transmis un film publicului decât ce anume transmite...DA.
    3) Toată stima.

    RăspundețiȘtergere
  18. 1.Eneida.
    2.Nu cred.Sunde de parere ca tehnologia va avansa in curand,iar filmele 3d nu vor mai reprezenta un interes pentru public.
    3.Am o parere foarte buna,cred ca sunt oamenii care nu se limiteaza la un singur mijloc de transmitere a informatie.

    RăspundețiȘtergere
  19. 1. Nu pot sa spun un titlu anume. Cred ca acele filme din gama "Remember me" sunt de preferat a fi vizionate.
    2.Lumea cinematografica a evoluat foarte mult in ultimii ani. Fimele 3D sunt o atractie pentru cei mai tineri. Da, consider ca acestea sunt viitorul in cinematografie.
    3.Apreciez oamenii care citesc, indiferent daca imrpumuta carti de la biblioteca, daca le cumpara sau daca merg la sala de lectura.

    RăspundețiȘtergere
  20. 1.Nu-mi vine momentan in cap acum un titlu, dar probabil o carte care nu-mi ar face mare placere s-o citesc, dar in schimb imi trebuie sa stiu despre ce este vorba
    2.Nu sunt mare fana a filmelor 3D, sunt o dovada in plus ca tehnologia a evoluat destul de mult.
    3.Foarte buna si eu fac asta.

    RăspundețiȘtergere
  21. 1. nu pot spune un anume titlu
    2. imi plac filmele 3d sunt o dovada a evolutiei tehnologiei.
    3. o parere foarte buna. mersul la biblioteca nu trebuie privit ca o rusine.

    RăspundețiȘtergere
  22. 1.Harry Potter.
    2.Nu am fost momentan la un film 3D dar as fi curioasa sa incerc.
    3.Am o parere buna,sunt de admirat.

    RăspundețiȘtergere
  23. Cred ca despre orice ar fi vorba, as prefera sa citesc mai intai cartea.
    Cum nu am vizionat niciun film 3D pana acum, nu pot sa ma pronunt, insa ideea nu-mi displace, probabil uneori starile chiar sunt mai apropiate de cele din lumea filmului vizionat spre care tinzi.
    Asa da :D

    RăspundețiȘtergere
  24. 1.nu stiu
    2.filmele 3d sunt ok, dar nu reprezinta viitorul cinematografiei
    3.o parere buna

    RăspundețiȘtergere
  25. 1. Harry Potter
    2. Mie imi plac. Si cred ca 3D e doar inceputul. Vor fi multe D-uri
    3. Nu am nimic cu ei dar eu prefer sa stau acasa sa citesc

    RăspundețiȘtergere
  26. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  27. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  28. 1. Nu stiu acum...
    2. E doar inceputul...per total, ele atrag dar in curand o sa fie surclasate.
    3. Ii apreciez.Sincer, eu merg la biblioteca doar cand nu gasesc o anumita carte si nu o pot nici xeroxa.E mai comod sa citesti acasa.

    RăspundețiȘtergere
  29. 1.cartile autobiografice ale vedetelor contemporane
    2.nu mi se par cine stie ce noua "paradigma"
    3.Bravo looor!

    RăspundețiȘtergere
  30. 1. Nu ştiu
    2. Prefer varianta clasică a filmelor
    3. Cred ca este absolut ok să mai mergem şi pe la bibliotecă în timpul liber.

    RăspundețiȘtergere
  31. 1. Mananca, roga-te, iubeste
    2. Cam da
    3. Merita apreciati

    RăspundețiȘtergere
  32. 1. De acord cu Cezara:) Game of Thrones este cel mai bun exemplu.
    2. Am avut ocazia sa vad de curand un film 3D si pot spune ca mi-a placut foarte mult. Se pare ca prind la public si cred ca da, asta va fi viitorul cinematografiei.
    3. Demni de tot respectul

    RăspundețiȘtergere